Tuesday, June 8, 2010

i met izzat yesterday . seronok , last time kite jumpe ble ea ? rindu gile . oke , today's entry special for you my dear . u curios sgt kn nak tahu my new life . semalam tk dpt borak lme-lme . so i open lh kt sini . huu (;


since masok skola baru memang lh aku agk agresif .
tk berminat nk kenal ngan org laen .
so , mmg tk kesah lh enn org nak kate aku sombong .
ape aku peduli ? ini aku kn .
but , tahun nie agak laen lh .
aku knl ramai org kat skola tuhh .
kesian kn tk knl batch sendiri . hehe .
bg aku tk salah kn kalo nak berkawan & nak kenal batch sendiri .
tapi ade something yg jadi .
kebetulan someone stolen my heart . ahaa (;
pape pon kteorg juz kawan je .
aku tk penah knl die pon .
lgpon kawan aku ade yg suke die .
so , tkkn lah aku nak hancorkn perasaan kwn aku .
mcm kejam lh kn . so , aku & die hanye berkawan .

aku agk fobia lh nak bg komitmen kt org . hemm , memang lah sepatotnye aku kene time jgk kn . tp , bukan time lg . i'm still young . spm yg penting skrg . hehe . btol lh kn ? love you izzat <3