Tuesday, June 15, 2010

malang ke bertuah ?

the story about today is ,
am i lucky or unlucky ?
i'm just curious to know how am i going to face the life .

oke , hidup yang aku maksudkan . hidup yang dewasa .
oke lah , macam ni . bila aku fikir - fikirkan ,
hidup memang sangat singkat .
aku rasa macam baru semalam aku balik rumah dari asrama .
cuti sekolah 2 minggu dan tiba - tiba ,
hari ni dah hari rabu .
jadi , esok hari khamis dan lusa hari jumaat .
tulat hari sabtu dan ahad pula nak balik asrama dah .

ini petanda bahawa , SPM dah nak dekat .
tapi , masalahnya sekarang ni aku masih tak sedar diri yang aku ni nak SPM .
aku tak sungguh - sungguh langsung .
sangat bermasalah . kalau pandai tak kesah la , ni tak .

tapi ni la realiti .
waktu dah tak boleh nak diganti .
semuanya sekarang masa hadapan .
hidup tak bosan kalau kita tahu corakkan hidup ni .
manusia ada akal dan fikiran .
jadi , manusia lah yang kena warnakan hidup sendiri .

aku terasa sangat sentimental lah . HAHAHAHA .


*meraban lagi .