Saturday, June 12, 2010

satudua JUN

mimpi yang seronok (;
tetibe bunyi mesej masok .
err , tengok fon ;DD
mamai - mamai pon aku rep jgk msg .
agagaga , rindu sgtsgt laa .
nak dengar suare ! ahaa .
then , aku memang tros tbangun .
tak leh tido daa .
tq awk , kjotkn kte . hehe (;

kat rumah tak de org .
umi pagi - pagi dah pi amek abguda .
bru habes plkn . hee , abguda balek .
ingatkan nak masak .
semangat je soh escah pi kedai .
tp , ttbe umi balek . hee , tak yah msk .
umi da beli da nasi lemak .

lepas makan masuk bilik .
borak - borak ngan kakak - kakak yang gile .
pastuhh , angah mintak tolong jahitkan kaki octopus .
haishh , malang btol dapat tuan cm angah .
haha . sory angah ;DD

octopus da sehat .


oke . ingatkan nak buwt rp . tp , hehe . pemalas sgt laa . melampau laa aku nie . huu . then , aku dengan bersopan minta along nak on9 . hehe .


so , on9 la . pastuh , kaklang kejam ! die senyap -senyap kaco privasi aku . huhh , geram ! kaklang , memang la ape yang org wt nie untuk org bace . tp , bile kaklang bace kaklang tuhh mcm burung belatuk ! tak reti nak senyap . err , gile betol .


pastuhh , aku usya - usya dlu blog yang amat aku suke tuhh . hee (;


lepas beberape jam baru laa aku mengupdate blog nie . hehe . ade org tuh tanye mcm nie " nak update blog mmg lame ke ? "


hehe , kte update kejap je . bace blog - blog yg laen lame . hehe .



* aku tipu kalau kate aku tak happy ;D